Budování firemní kultury zvyšuje věrnost zaměstnanců i zákazníků

Firemní kultura je základním pilířem úspěchu firem, které ve svém oboru již něco dokázaly. Po počátečním úsilí zakladatelů vtisknout firmě její styl dochází k rozvoji a nabírání zaměstnanců. Ti jsou nositeli tohoto stylu, který zakladatelé definovali. Jenže ne na dlouho. Jakmile se počet nových zaměstnanců přesáhne počet stávajících a zapálených a nadšených - firemní kultura se může nenávratně změnit a zaniknout. 

Zákazníci to všechno vnímají a hodnotí. Vybírají si své dodavatele podle toho, jaký mají produkt a cenu. Ale dlouhodobě nakupují od těch dodavatelů, kteří mají kromě toho ještě skvělé lidi a dobrou firemní kulturu. Výzkumy uvádějí, že jejich věrnost stoupá o 25 - 64%.

Pomáháme firmám definovat jejich firemní kulturu a pomocí interaktivních setkání se zaměstnanci ji nastavit tak, jak je to nutné.